Vodafone
3,9 de 5 estrelas.
Receba atualizações semanais, vagas novas e avaliações

Avaliações de funcionários da empresa Vodafone: Medewerker Klantenservice (m/v)

Cargo
Local
Encontradas 12 avaliações correspondentes à pesquisa
Ver todas as 5503 avaliações
Cultura Corporativa
Het is inmiddels ca 10 jaar terug dat ik daar gewerkt heb, veel kan in deze tijd veranderen!
Vantagens
Flexibele werktijden
Desvantagens
Ze nenen bijna iedreen aan
Cultura Corporativa
Wat slecht. Bah. Het gaat ook de hele tijd alleen maar over feesten en zuipen. Er wordt gevraagd naar feedback. Niet doen! Dan raken ze beledigd en vinden ze een manier om je te ontslaan (nog een punt. ik ben ontslagen en ze hebben het genoteerd als ontslag genomen!). Input wordt niet gewaardeerd, ze worden er vals van en gaan je aanvallen en proberen af te breken.
Vantagens
Desvantagens
Alles, Geven/ontvangen van tot feedback tot de manier waarop je behandeld wordt, Alles zodat de seniors zelf zo min mogelijk hoeven doen, Bellen doen sowieso maar 2 seniors ofzo
Cultura Corporativa
Mijn werkzaamheden waren in die 18 jaar heel divers.Heb ze met heel veel inzet vervuld.mis h et nog steeds heel erg
Cultura Corporativa
Fijne tijd gehad bij Vodafone, aardige collega's die bereidt waren om te helpen. Leuk en aangenaam contact met medewerkers van andere providers via de telefoon.
Cultura Corporativa
heb hier met heel veel plezier gewerkt . goed bedrijf en service en goed salaris
Vantagens
goede werksfeer
Classifique uma empresa recente
Partilhe a sua experiência para ajudar outras pessoas
Cultura Corporativa
Begint de dag om stip in te loggen op het aangegeven tijdstip. altijd vriendelijk zijn tegen klanten.
Vantagens
goeie kantine
Desvantagens
geen parkeer mogelijkheden. Alleen tegen hoge betaling
Cultura Corporativa
Hoge werkdruk en alles moet helaas snel snel worden afgehandeld. Fijne collega's maar er word te weinig aandacht besteed om mensen fatsoenlijk te helpen. De een snapt het natuurlijk sneller dan de ander en daar moet de tijd voor genomen kunnen worden.
Vantagens
Collega's
Desvantagens
Snelle afhandeling vereist
Cultura Corporativa
Drukke afdeling, met veel verloop. Merendeel werkt op uitzendbasis.
Cultura Corporativa
ik was heel tevreden dat ik de hele traject mocht doorlopen bij Vodafone. De training verliep super. En verder kon ik zo doorstromen. Alleen ik was toen in verwachting en het was best zwaar voor mij. Maar ik blijf altijd positief over de callcenter.
Vantagens
fijne training
Cultura Corporativa
Omdat je dagelijks met onmacht te maken hebt op een klantenservice (wel iets voor je klant willen, maar lang niet altijd kunnen) heb je afleiding nodig rondom je werk. Met een hecht team lukt dat. Binnen de afdeling waar ik gewerkt heb, is dat zeker het geval.
Cultura Corporativa
Ik heb bij Vodafone veel ervaring opgedaan, het eerste was de interne training van 6 weken. Je werd goed begeleid en er werd veel feedback gevraagd en gegeven. Op de werkvloer werd je ook goed begeleid, je kon aan veel mensen iets vragen en iedereen stond voor je klaar. De collega's waren erg hecht met elkaar en er werd geen moeite gedaan om je te leren kennen, waardoor je je niet snel binnen groep welkom voelde. Het moeilijkste van de baan was dat je wat je soms ook probeerde voor de klant het nooit goed genoeg was, mensen scholden je uit en je moest maar vriendelijk blijven. Het leukste van de baan was de training, ik heb hele leuke contacten gelegd met mensen van de training en hiermee nog steeds contact ondanks dat ik er niet meer werk.
Vantagens
veel leidinggevende, goede training
Desvantagens
veel moeite met in de groep opgenomen te worden
Cultura Corporativa
mijn dag op het werk is vooral hard werken voor de klantvriendelijkheid. hard werken en goede resultaten.
Vantagens
fijne collega's en goede werksferen
Esta avaliação foi útil?
  1. Medewerker Klantenservice (m/v)