Vodafone
3,9 de 5 estrelas.
Receba atualizações semanais, vagas novas e avaliações

Avaliações de funcionários da empresa Vodafone: Maastricht

Cargo
Local
Encontradas 27 avaliações correspondentes à pesquisa
Ver todas as 5503 avaliações
Cultura Corporativa
Het is inmiddels ca 10 jaar terug dat ik daar gewerkt heb, veel kan in deze tijd veranderen!
Vantagens
Flexibele werktijden
Desvantagens
Ze nenen bijna iedreen aan
Cultura Corporativa
Positieve en uitdagende projecten in wisselende omgevingen. Eigen verantwoordelijkheid in het toepassen van de projectmanagement technieken en het uitvoeren van de projecten. Eind verantwoordelijk voor het resultaat.
Vantagens
Medewerkers zijn hulpbereid
Desvantagens
Processen niet altijd duidelijk
Cultura Corporativa
Wat slecht. Bah. Het gaat ook de hele tijd alleen maar over feesten en zuipen. Er wordt gevraagd naar feedback. Niet doen! Dan raken ze beledigd en vinden ze een manier om je te ontslaan (nog een punt. ik ben ontslagen en ze hebben het genoteerd als ontslag genomen!). Input wordt niet gewaardeerd, ze worden er vals van en gaan je aanvallen en proberen af te breken.
Vantagens
Desvantagens
Alles, Geven/ontvangen van tot feedback tot de manier waarop je behandeld wordt, Alles zodat de seniors zelf zo min mogelijk hoeven doen, Bellen doen sowieso maar 2 seniors ofzo
Cultura Corporativa
informatief, prestatie gericht maar saai, elke dag het zelfde doen
Vantagens
werk uren
Desvantagens
medewerkers zijn gewoon cijfers
Cultura Corporativa
Mijn werkzaamheden waren in die 18 jaar heel divers.Heb ze met heel veel inzet vervuld.mis h et nog steeds heel erg
Classifique uma empresa recente
Partilhe a sua experiência para ajudar outras pessoas
Cultura Corporativa
Fijne tijd gehad bij Vodafone, aardige collega's die bereidt waren om te helpen. Leuk en aangenaam contact met medewerkers van andere providers via de telefoon.
Cultura Corporativa
Begint de dag om stip in te loggen op het aangegeven tijdstip. altijd vriendelijk zijn tegen klanten.
Vantagens
goeie kantine
Desvantagens
geen parkeer mogelijkheden. Alleen tegen hoge betaling
Cultura Corporativa
Hoge werkdruk en alles moet helaas snel snel worden afgehandeld. Fijne collega's maar er word te weinig aandacht besteed om mensen fatsoenlijk te helpen. De een snapt het natuurlijk sneller dan de ander en daar moet de tijd voor genomen kunnen worden.
Vantagens
Collega's
Desvantagens
Snelle afhandeling vereist
Cultura Corporativa
Het leukste van deze baan was het werken met veel verschillende mensen, en de uitdaging om nieuwe projecten op te zetten of bestaande projecten te redden.
Vantagens
Diversiteit
Desvantagens
Afstand
Cultura Corporativa
Ik heb bij Vodafone veel geleerd in de administratieve afdeling. Fijne collega's en veel afwisseling in het werk.
Vantagens
kwartaalbonus
Desvantagens
geen woord nakomen
Cultura Corporativa
Drukke afdeling, met veel verloop. Merendeel werkt op uitzendbasis.
Cultura Corporativa
In het begin erg leuk en afwisselend werk maar naarmate er meer klanten kwamen werd het werk eentoniger en minder uitdagend.
Cultura Corporativa
VodafoneZiggo is een prachtig bedrijf. Ik stuur de afdeling Complaints aan als a.i. manager. In tijden van interne reorganisatie en de joint venture tussen Vodafone en Ziggo, kun je je geen organisatie bedenken die zo ontzettend in beweging is. Ik vind het fantastisch om hier te mogen werken en mee te mogen helpen aan het vormgeven van de klachtenafdeling van VodafoneZiggo. Iedere dag leer ik weer wat bij en dat hoop ik ook in een volgende uitdaging te kunnen doen.
Vantagens
Inspirerende werkomgeving, zowel in het pand als de ligging aan de Maas in Maastricht
Cultura Corporativa
Ik heb met heel veel plezier gewekt. Ik ben geen een dag met tegen zin naar mijn werk gegaan.
Cultura Corporativa
ik was heel tevreden dat ik de hele traject mocht doorlopen bij Vodafone. De training verliep super. En verder kon ik zo doorstromen. Alleen ik was toen in verwachting en het was best zwaar voor mij. Maar ik blijf altijd positief over de callcenter.
Vantagens
fijne training
Cultura Corporativa
Omdat je dagelijks met onmacht te maken hebt op een klantenservice (wel iets voor je klant willen, maar lang niet altijd kunnen) heb je afleiding nodig rondom je werk. Met een hecht team lukt dat. Binnen de afdeling waar ik gewerkt heb, is dat zeker het geval.
Cultura Corporativa
Goede balans om je verder te ontplooien Prettige werksfeer zeer transparant Zeer collegiaal
Vantagens
Zeer modern bedrijf
Cultura Corporativa
Er werken vooral jongeren waardoor de werksfeer als prettig wordt ervaren. Je verdiend er goed voor het werk wat je doet.
Vantagens
Fijne werksfeer
Desvantagens
veel veranderingen in korte tijd
Cultura Corporativa
Als werkgever is Vodafone één van de beste waar ik tot nu toe werkzaam was. Dit komt met name door de laatste 2 jaren dat ik daar werkzaam was. Ik kreeg de vrijheid, vertrouwen en mogelijkheden van de leidinggevenden. Je laat zien wat je kan en doet en dit wordt dan ook beloond met vertrouwen, bonussen ed. Tevens werkte ik met een supergroep collega´s die samen met de leidinggevenden voor elkaar door het vuur gingen.
Vantagens
Vertrouwen, goede werksfeer, goede supervisors
Desvantagens
Kan ik op dit moment niet bedenken
Cultura Corporativa
Iedere dag moet er gepresteerd worden, het mooie hiervan is dat Vodafone zijn werknemers ook de faciliteiten biedt om te kunnen presteren. Zo bied Vodafone voldoende trainingen en cursussen aan, stimuleert het thuiswerken en vraagt medewerkers mee te denken in verbeteringsprocessen
Vantagens
Uitgebreid pakket aan trainingsmogelijkheden
Cultura Corporativa
Weinig obstakels, van bijna het begin bij Vodafone gewerkt. Eigen inbreng werd gewaardeerd en mocht ik ook uitvoeren (in het begin). Ik heb het geluk gehad dat ik merendeel begripvolle leidinggevende heb gehad. Hierdoor waren we bereid om voor elkaar in te vallen, over te werken, te carpoolen. Zo zijn enkele contacten buiten het werk ontstaan. Veel moeite met de werkzaamheden had ik niet. Ik had meer moeite dat er leidinggevenden waren die hun taken strikt namen en er geen inbreng / oplossing van de werkvloer opgenomen werd, geen eigen verantwoordelijk durven nemen. Een gesprek met de directie verliep altijd goed. Men kon via de secretaresse een afspraak plannen en hoefde niet lang te wachten. Ik heb veel bij en van Vodafone geleerd. Voor mij is het belangrijk hoe met mensen om te gaan. Dat niet iedereen anderen met respect behandelt is duidelijk, daar heb ik ook van geleerd. Als bedrijf is het een goed, gezond bedrijf waar ik met plezier heb gewerkt.
Vantagens
Onbeperkt koffie / thee (uit apparaat), lokatie aan de Maas, multi-culti, samenwerking tussen jong en oud is respectvol.
Desvantagens
Minder goede communicatie het `uitlekken` van besluiten