Vodafone
3,9 de 5 estrelas.
Receba atualizações semanais, vagas novas e avaliações

Avaliações de funcionários da empresa Vodafone

Cargo
Local
Mostrando todas as 5503 avaliações
Cultura Corporativa
O ambiente de trabalho é ótimo , com uma localização muito boa
Cultura Corporativa
Your hands are so tied its unbelievable. You keep customer's waiting and the service you are forced to give them is shocking. Call centres for customers to get hold of leave them frustrated and they come to store because they simply want to see a face.
Cultura Corporativa
Ho lavorato in uno stand per circa un mese. Ci sono stati due colloqui, finiti (magicamente) a buon fine. Aggiungo un dettaglio: non mi è stata consegnata una copia del mio contratto di lavoro, però è stata anche colpa mia, che stupidamente non ho chiesto questa copia. In tutto ciò, sono stat* pres* in prova per un mese sentendomi dire "Devi solo avvicinare il cliente, che la chiusura del suo contratto telefonico verrà gestita dai tuoi colleghi più esperti". Come non detto: in pochi giorni pretendevano che io chiudessi contratti, sapendo a malapena le offerte (che cambiavano ogni due settimane) da proporre ai clienti. Comunque ho provato lo stesso a fare del mio meglio e ad avere più contatti possibili con la gente, fermando persone, chiacchierando con loro per cercare di capire i loro interessi e offrire loro il contratto migliore, ricevendo anche complimenti dai colleghi, che vedevano mi stessi impegnando. Però, già dai primi giorni, non sono stat* seguit* nemmeno dal "capo", che continuava a smanettare al telefono, mentre io ero sbattut* in mezzo alla gente, senza sapere che fare e che dire per avvicinare qualche cliente. Con colleghi, tuttavia, c'è sempre stato un rapporto più che buono e abbastanza sostegno dalla loro parte. Dopo neanche aver finito il mese di prova, un giorno, alla fine di un mio solito turno, sono arrivati i responsabili dello stand a dirmi che dovevo dare le dimissioni, perché non ho raggiunto gli obiettivi iniziali di tot contratti. Tutto bene, avevo pensato, chiusa una porta si aprirà un portone e mi pagheranno comunque, come promesso. Chi ha mai visto - mais...
Vantagens
Alcuni colleghi simpatici, pausa caffè/sigaretta.
Desvantagens
Tutto il resto.
Cultura Corporativa
Money learning and work life balance what else do you need.The management is very accomodating. You can look for a long term employment. Since it's a UK culture it's not a hire and fire.
Vantagens
Good incentives, Work life balance, Job security
Desvantagens
Nothing
Cultura Corporativa
It is a good place to work and you will learn a lot. Overall I would recommend it to anyone that wants to enter the telecom industry, if you can get in.
Vantagens
telecom expertise
Desvantagens
specific
Classifique uma empresa recente
Partilhe a sua experiência para ajudar outras pessoas
Cultura Corporativa
Muy bueno pero se gana por comisiones y no es lo que buscaba quiero algo más fijo.
Cultura Corporativa
I like telecalling, very easy job, my fvrt job, simple work, long hours work, free launches, fun work,very good job culture, management and salary available
Vantagens
Free launches
Desvantagens
Long hours
Cultura Corporativa
Great benefits package, relaxed dress code, real people with personalities, family feeling work culture, great site and work conditions, proactive teams
Cultura Corporativa
La cultura de empresa se basa en no discrepar nunca con la opinión del jefe. La empresa carece de estrategia o dirección, dando continuos bandazos que obligan a los empleados a rehacer o descartar trabajo ya hecho. El sueldo es razonable, aunque la carga de trabajo (salvo que seas uno de los agraciados por el jefe de turno) es muy elevada. Las oficinas son cómodas, pero el ambiente de trabajo bastante malo (eso sí, si en la encuesta de clima, que se supone anónima, lo indicas, tendrás que soportar varias charlas de "alineación"
Vantagens
Seguro médico, plan de pensiones, ticket restaurante
Desvantagens
Dirección incompetente, exceso de carga de trabajo, falta de estrategia, no se valoran opiniones que no coincidan con la "de nuestros mayores"
Cultura Corporativa
Αξιόλογη τακτική εκπαίδευσης - πρακτικής εφαρμογής & ένταξης στην παραγωγική διαδικασία (παρά τις δυσκολίες της εξ αποστάσεως εργασίας)
Vantagens
Εργασία κατ' οίκον - Τήρηση ωραρίων
Desvantagens
Συστημικά προβλήματα - Έντονοι ρυθμοί
Cultura Corporativa
L'esperienza peggiore che abbia mai fatto.Zero rispetto e continue minacce da parte dei titolari.Azienda vergognosa da evitare!
Vantagens
Desvantagens
tutto
Cultura Corporativa
Good good and very good. Excellent and good work lifeIn short everything is so good that you won't leave this company. Good salary good work culture
Cultura Corporativa
Δούλεψα 2 μήνες περίπου σαν τεχνικη υποστήριξη και μπορω να πω οτι εμεινα πολυ ευχαριστημένος.Η εκπαίδευση με οδηγησε στο να ψαχτω ακομα περισσότερο στο κοσμο της πληροφορικής και η δουλεια ηταν μια πολυ ωραια εμπειρία.Το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν μπορουσε να υπαρχει ευέλικτο ωραριο (αναγκη λογω σπουδων) αλλα κατα τα αλλα η δουλειά ηταν πολυ ωραια με φιλικους συναδελφους.Οι TL ειναι και καλοι και κακοί οπως παντού άλλωστε.Τη συστήνω ειδικα για κάποιον που θελει ενα νεο ξεκίνημα ή μια αρχη στο χωρο των τηλεπικοινωνιών.
Vantagens
Φιλικο περιβάλλον, Μισθός στην Ώρα του, Κουλτουρα πολυεθνικής
Desvantagens
Ρουτινα (αναμενομενο)
Cultura Corporativa
Vodafone se nezajímá o to kolik zkušeností a služeb dokážetet poskytnout zákazníkům, jde jím pouze o to kolik věcí dokážete zákazníkum prodat. Zkušenost která vykazuje, o co českým opretároům opravu jde. Nedoporučuji u vodafonu pracovat aniž si kupovat náké služby. U podobných operátorů bylo náplní práci pohámat zákazníkům, u této společnosti jde jde jen o to je okrádat. Zejména důchodce. Nedoporočuju, velmi špatná zkušenost. Pokud nedokážete nic prodat, nevyděláte si. A pokud jo tak buďto okradete důchodce o dobré tarify a nebo i normální lidi. Doporučuji zkusit jinčí operátorské linky jako t-mobile nebo O2.
Vantagens
Práce v centru Brna
Desvantagens
Neustálý stress
Cultura Corporativa
Έχοντας εργαστεί σε αρκετά τηλεφωνικά κέντρα, θεωρώ τη Vodafone ως τη κατεξοχήν χειρότερη εταιρεία. Η εκπαίδευση στην αρχή ήταν αρκετά επιφανειακή, καθώς ο εκπαιδευτής καθολη τη διάρκεια της εκπαίδευσης η οποία διήρκησε ενα μηνα μας ελεγε προσωπικές ιστορίες και χαβαλεδιαζε με αποτέλεσμα να μην εχουμε μαθει ουτε τα βασικά. Όταν τελικά μπήκαμε στο κέντρο μας πεταξαν στις γραμμές χωρις ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΟΉΘΕΙΑ. Tls ασχετοι ανειδικευτοι και αμορφωτοι που δεν ξερουν ούτε τα βασικά με αποτέλεσμα να μένουν πολλά αιτήματα πελατών άλυτα. Καμία απολύτως καθοδήγηση και βοήθεια σε θέματα παραπόνων που σε περιπτωσεις που καποιος πελατης ζητούσε επίμονα να μιλησει με καποιον ανωτερο, οι "ανωτεροι" να κρυβονται. Αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά tls επιρριπτοντας ευθύνες χωρίς καν να εξηγουν το 'λαθος', συνεχεις παρατηρήσεις και προσβολές μονο και μονο για να δικαιολογούν τη θέση τους. Φυσικά το προσωπικό ανανεώνεται καθε 2βδομαδο με αποτέλεσμα σε ένα ολόκληρο τηλεφωνικό κέντρο να μην ξέρει κανείς τις διαδικασίες ούτε καν τι ακριβώς πρέπει να εξυπηρετήσει. Κοινώς απλά ειναι για γέλια.... Stay away!!!!!!!!!!
Vantagens
Κανένα
Desvantagens
Ολη η εταιρεία
Cultura Corporativa
Σαν χρόνιος χρήστης Vodafone , ήμουν αρκετά χαρούμενος όταν μου κάναν πρόταση να δουλέψω εκεί, δυστυχώς όμως όλη η εικόνα που είχα για την εταιρεία καταστράφηκε όταν το μόνο που μας ένοιαζε στο τέλος της ημέρας ήταν η χρηματική απολαβή και όχι η πραγματική εξυπηρέτηση του κόσμου, έπρεπε να πουλήσουμε έτσι το οποιοδήποτε προϊόν χωρίς να σε σεβόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά μόνο το κέρδος. Εποχές με -5 έξω και να χιονίζει σαν εξωτερικός πωλητής έπρεπε να πουλήσω 7 πακέτα για να κρατήσω την θέση εργασίας μου, ναι γιατί υπήρχε και εκβιασμός. Όταν δεν τα κατάφερα όμως ήταν αυτοί απογοητευμένοι απέναντι μου. Υπάρχουν άτομα που το κάνουν και το κάνουν καλά. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ την ταπείνωση και την υποτίμηση από κανέναν. Συν ότι ενάμιση χρόνο μετά τα πακέτα που πουλούσα ήταν ακόμα στο όνομα μου , και βρέθηκα με χρεωμένος 20+ νούμερα, την γλύτωσαν την μύνηση. Σκέτη απογοήτευση λυπάμαι.
Cultura Corporativa
incase you are fortunate to have a good role and a good boss, its a great company to work for. definatly worth a try. you have to be very lucky to have a long career with them.
Cultura Corporativa
Como empresa y ambiente laboral,bastante sano,los compañeros y supervisor cercanos,es verdad que el puesto de trabajo de comercial es bastante difícil.
Cultura Corporativa
Ambiente stressante, orari di lavoro eccessivi soprattutto in relazione allo stipendio perché guadagni in base a quanto riesci a vendere, lo stipendio di base è ridicolo
Cultura Corporativa
Zero movement for anyone out of the capital city. We were Newcastle based and despite having some incredibly strong process knowledge, we never had any prospect of progression. Territory managers came up maybe once every six months to pretend they cared.
Vantagens
Free phone
Desvantagens
Bad pay, poor flexibility, terrible store management, massive disconnect between retail and corporate
Cultura Corporativa
Es una De las mejores Empresa de telecomunicaciones en España. Yo estoy seguro que la Empresa no tiene culpa por las tarifas con los clientes, los que desacreditan son algunos comerciales que ofrecen un paquete que no existe y por este motivo hay la fama de lo que ya todos sabemos.Por mí experiencia con Vodafone es la mejor en todo...Cobertura, tarifas,terminales. Etc. Etc
Vantagens
No lo se
Desvantagens
Si que lo hay, pero si llega un cliente en ese momento, aplazó el cafe
  1. Avaliações de funcionários