Botão para reproduzir o vídeo do YouTube
Teleperformance
Receba atualizações semanais, vagas novas e avaliações
Avaliação de funcionário da empresa Teleperformance

Een nummer in handen van de grootste bedrijven

16 de Agosto de 2018
Slecht salaris, geen eigen inbreng, je kunt je empathisch vermogen niet inzetten want je moet een standaard riedeltje inzetten (herkenbaar als je zelf naar een klantenservice belt) de service die je geeft is dan niet authentiek en belabberd. Als je niet de kwaliteiten kan inzetten die je bezit, maar standaard teksten moet roepen ben je deze baan snel zat. Daarbij is het salaris zeer laag, wat de grote bedrijven in de hand houden samen met de politiek, ik kan mijn huur niet eens betalen bij een 32 uur werkweek. Het management luistert niet, zijn constant bezig met hun linkerhersenhelft om zoveel mogelijk te scoren, voor zichzelf hogerop komen. Belabberde communicatie en het management zelf weten niets van service, alleen maar in praten, ze praten recht wat krom is. Ware service komt uit je hart, en je hart moet je uitschakelen in deze functie.
Avaliação por categoria
Equilíbrio entre o trabalho/vida pessoal
Cultura
Vantagens
Desvantagens
slecht salaris
Similar reviews
19 de Maio de 2020
Same roleSame location
Wat een vreselijk bedrijf is Teleperformance!

Ze schenden mensenrechten, ze komen zonder reden en zonder aankondiging je huis binnen en doorzoeken je spullen, je kasten, je lades, je kleren.

Ze zetten tijdens de COVID-19 mensen met slechts 24 uur notice op straat.

Ze misbruiken hun macht. Ze komen er mee weg omdat mensen bang zijn om hun baan en huis te verliezen en omdat mensen geen tijd, moeite en geld in rechtzaken willen stoppen.

Eerst leek er niets aan de hand, leuke collega's, binnen no time allerlei promoties gemaakt. Maar bij die promotie hoort ook een hoger salaris en die kreeg ik na een paar maanden nog steeds niet uitbetaald.

Maar pas op! Als je bij Teleperformance om geld vraagt, zullen ze er alles aan doen om je te ontslaan.

En dat terwijl het loon dat ik eigenlijk had moeten krijgen al amper genoeg is om mee rond te komen!

Met andere woorden, NIET DOEN!!

Vlucht nu het nog kan!
22 de Fevereiro de 2020
Same role
het was stressvol mijn managers waren well amazing
29 de Junho de 2020
Same location
É uma boa empresa para trabalhar, da boas oportunidades aos seus trabalhadores de crescimento dentro da empresa
Vantagens
Teletrabalho
Desvantagens
Horários podem ser rotativos
Perfil Solicitado
Deseja saber mais acerca do trabalho aqui?
Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "Teleperformance". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.
Avaliação geral
3,2
3,1
3,4
Cultura
Avaliações da empresa Teleperformance por local