Teleperformance
Receba atualizações semanais, vagas novas e avaliações

Avaliações de funcionários da empresa Teleperformance: Medewerker Klantenservice (m/v)

Cargo
Local
Encontradas 18 avaliações correspondentes à pesquisa
Ver todas as 25 062 avaliações
Cultura Corporativa
Fijne ervaring waaruit men veel kan leren. Een typische dag start losjes met fijne collega's / vrienden. Ik heb geleerd dat in dergelijke corporate bedrijven dingen soms vals gespeeld worden. Het managent bekijkt de gewone werkenden als nummers. De cultuur draait vooral rond het komen en gaan van mensen. Het moeilijkste daarin is omgaan met gezegde cultuur. Het leukste is net dat alles er los maar soms ook serieus kan verlopen, afhankelijk van de werkdruk en dit word behouden door te geven en nemen.
Vantagens
Goedkope maaltijden
Desvantagens
Je bent er een nummer.
Cultura Corporativa
Wat een vreselijk bedrijf is Teleperformance! Ze schenden mensenrechten, ze komen zonder reden en zonder aankondiging je huis binnen en doorzoeken je spullen, je kasten, je lades, je kleren. Ze zetten tijdens de COVID-19 mensen met slechts 24 uur notice op straat. Ze misbruiken hun macht. Ze komen er mee weg omdat mensen bang zijn om hun baan en huis te verliezen en omdat mensen geen tijd, moeite en geld in rechtzaken willen stoppen. Eerst leek er niets aan de hand, leuke collega's, binnen no time allerlei promoties gemaakt. Maar bij die promotie hoort ook een hoger salaris en die kreeg ik na een paar maanden nog steeds niet uitbetaald. Maar pas op! Als je bij Teleperformance om geld vraagt, zullen ze er alles aan doen om je te ontslaan. En dat terwijl het loon dat ik eigenlijk had moeten krijgen al amper genoeg is om mee rond te komen! Met andere woorden, NIET DOEN!! Vlucht nu het nog kan!
Cultura Corporativa
het was stressvol mijn managers waren well amazing
Cultura Corporativa
Ik heb de training gevolgd wat abnormaal saai was en je haast onmogelijk je aandacht bij kon houden , je trainingsdagen waren lang van 9 tot 18 uur . Als je niet tekent krijg je geen cent uitbetaald ook je vliegtickets niet en overuren meer dan 40 uur werden niet uitbetaald . Lees goed het contract na het zijn boefjes !
Classifique uma empresa recente
Partilhe a sua experiência para ajudar outras pessoas
Cultura Corporativa
Het begin lijkt allemaal erg leuk, zonder enige problemen. Na een maand wanneer je gewerkt hebt blijkt het allemaal een grote grap. Bij ASOS mocht je niet met je collegas praten omdat er mensen aan het bellen waren, op de computer mag je geen andere activiteiten doen omdat je moet blijven wachten tot er weer werk is. Na 3 uur werk is er al niks meer te doen, en moet je je maar gaan vervelen. Dagen zouden zogenaamd beginnen om 9u eindstand moest je vanaf 6 uur sochtends beginnen. Ook zijn ze heel laks met salaris, ze laten je gewoon een week wachten tot je eindelijk uitbetaald krijgt. zogenaamde fouten in het systeem. 9 van de 10 appartementen zijn zo slecht en worden nooit schoongemaakt, als er iets mis mee is moet je mazzel hebben dat ze het repareren. (eerste maand zonder licht in mijn kamer gezeten omdat ze zouden komen maar nooit kwamen). Enige positieve is dat het in Lissabon zit, en het weer ideaal is. Het bedrijf zelf heeft niks positiefs.
Vantagens
Portugal, Lissabon
Desvantagens
Het hele bedrijf is een minpunt
Cultura Corporativa
Te weinig werk veel problemen met betalingen en reis problemen
Vantagens
woning
Desvantagens
betalingen
Cultura Corporativa
Het werk was niet voor mij weggelegd maar het project waar ik gewerkt heb heeft mijn weggepest.
Vantagens
Leuke werkomgeving
Desvantagens
Slechte tijden
Cultura Corporativa
They promised so much. But yet nothing was true except for the sunshine. Promising activities and a seemingly great work environment. All was very unprofessional, you're treated as a money making machine for them. No regards to people. They expect the people to work as best as they can but meanwhile do not give a good example and promote lying just so the management of the project would not be down rated. If you expect me to do a good job, then I expect the same! They hide a lot of information before coming to Lisbon, probably otherwise nobody would come anyways. If you plan to stay just a few months then it's fine, but if you want to stay longer.. well the rent in this city is so expensive and you do not earn enough for that. Do not do it or find another company. They can also kick you out of the apartment in a short time notice. I got pregnant and got told that during maternity leave I was not allowed to stay in the apartment. Ridiculous. I had no where to go and it caused me a lot of stress. If it were not for the help of my family I could have been on the streets being pregnant. Absolutely awful. That's the thanks you get for working there. Bonus system is inconsistent. I actually stopped caring about the whole bonus at some point as it was not that high and I couldn't be bothered with the extra stress. If you get a good place to live, then you're lucky. If not, or if you got crappy roommates, then bad for you as you will be stuck with that probably unless you rent a room yourself. Do not expect to be able to rent a place for yourself in Lisbon with the ridiculous - mais...
Vantagens
Nice weather and you meet some nice people
Desvantagens
Everything else was not great, this company is a joke besides some well intended people but they do not carry the whole company.
Cultura Corporativa
Slecht salaris, geen eigen inbreng, je kunt je empathisch vermogen niet inzetten want je moet een standaard riedeltje inzetten (herkenbaar als je zelf naar een klantenservice belt) de service die je geeft is dan niet authentiek en belabberd. Als je niet de kwaliteiten kan inzetten die je bezit, maar standaard teksten moet roepen ben je deze baan snel zat. Daarbij is het salaris zeer laag, wat de grote bedrijven in de hand houden samen met de politiek, ik kan mijn huur niet eens betalen bij een 32 uur werkweek. Het management luistert niet, zijn constant bezig met hun linkerhersenhelft om zoveel mogelijk te scoren, voor zichzelf hogerop komen. Belabberde communicatie en het management zelf weten niets van service, alleen maar in praten, ze praten recht wat krom is. Ware service komt uit je hart, en je hart moet je uitschakelen in deze functie.
Vantagens
Desvantagens
slecht salaris
Cultura Corporativa
teleperformance was een van de meest leuke bedrijven waar ik heb mogen werken. De collega's zijn super vriendelijk en de management team is super behulpzaam. Je voelt je snel thuis bij het bedrijf en je leert heel veel over hoe je met klanten kan omgaan en met hun problemen.
Cultura Corporativa
Goed voor de ervaring Leuk internationaal team. Goed bedrijf om carriere te starten en ervaring op te doen.
Vantagens
Sfeer op de werkvloer
Desvantagens
Organisatie is rommelig
Cultura Corporativa
Ik ben er nu intussen meer dan 2 jaar en ik weet zeker dat ik ook nog wel even blijf. Misschien wel voorgoed! Ik vind het een perfecte balans tussen werk en je vrije tijd. Veel meer buitenleven en ontmoet dagelijks mensen van over de hele wereld doordat je in een internationale werkomgeving zit. Iedereen is open en er ontstaan veel hechte connecties. Het verhuizen naar het buitenalnd is zeker niet voor iedereen weggelegd maar zeker een aanrader om jouw perspectief van het leven en culturen te vergroten.
Vantagens
zie bovenstaand verhaal
Desvantagens
zie bovenstaand verhaal
Cultura Corporativa
wat ik vooral leuk vind aan dit bedrijf is dat je meedeen projecten hebt binnen 1 bedrijf, dat bekend dat je een contract bij TP hebt maar nog wel kan veranderen van project. dat maakt het wwerk juist zeer veranderlijk, je kunt je carrier hier zelf maken en samenstellen. verder zijn er genoeg doorgroei mogelijkheden, je moet wel even weten wat je wilt en waar te zoeken. ik lees veel negatieve berichten over salaris en leidinggevenden. COMPLETE ONZIN!! het salaris lijkt weinig, maar ga maar eens kijken wat er allemaal al van betaald is. en vergelijk dat maar eens met nederland. Dan denk je wel anders. verder de leidinggevende zijn top. mensen met passie die in de meeste gevallen zijn begonnen achter de telefoon, en anders zich wel kunnen inleven in je. vrij nemen is geen probleem, maar ja met duizenden wernemers wil je wel dat het vroegtijdig is door gegeven, duidelijk neem ik aan. ja ben je ziek moet je een briefje halen bij de dokter, maar het komt regelmatig voor dat mensen "ziek " zijn maar gewoon op het terras zitten. dus dat briefje is gewoon een gerustelling voor het bedrijf. ik werk hier met veel plezier, en zie zeker een groei mogelijkheid hier. Ik zal zeggen kom hier zeker werken. zo´n belevenis krijg je niet vaak. Het is misschien verwarrend en lastig in het begin, maar weet wel, iedereen hier heeft vroeger ook zn eerste dag gehad.
Vantagens
organisatie, collega´s, werk, locatie, leidinggevende, kantine, doorgroeien, projecten, enz
Desvantagens
soms wel een beetje saai
Cultura Corporativa
Leuke ervaring het werken in het buitenland geen extreme werk druk en gezellige collega's
Cultura Corporativa
Gezellige collega's geen extreme werk druk. al met al een leuke buitenland ervaring qua werk
Cultura Corporativa
This is a good customer experience management company that can provide experience but the salaries are very low, so the motivation is also very behing expected.
Cultura Corporativa
Tijdig, correct en empathisch afhandelen van vragen en klachten van de klanten van ........... Administreren, escaleren en samenwerken met andere afdelingen van ............ voor de best mogelijke oplossing voor de klant. Ik heb geleerd dat je stemgebruik erg belangrijk is aan de telefoon.
Vantagens
Er worden veel dingen georganiseerd
Desvantagens
Het is repeterend werk
Cultura Corporativa
Internationale collega's, multicultureel bedrijf. Enorme diversiteit. In Lissabon. Jammer dat de doorgroeimogelijkheden beperkt waren, vooral door de economische situatie in Portugal zelf.