Botão para reproduzir o vídeo do YouTube
Teleperformance
Receba atualizações semanais, vagas novas e avaliações
Avaliação de funcionário da empresa Teleperformance

stressvol

22 de Fevereiro de 2020
het was stressvol mijn managers waren well amazing
Avaliação por categoria
Equilíbrio entre o trabalho/vida pessoal
Cultura
Similar reviews
19 de Maio de 2020
Customer Service Representative (Ex-funcionário) - Lissabon
Wat een vreselijk bedrijf is Teleperformance!

Ze schenden mensenrechten, ze komen zonder reden en zonder aankondiging je huis binnen en doorzoeken je spullen, je kasten, je lades, je kleren.

Ze zetten tijdens de COVID-19 mensen met slechts 24 uur notice op straat.

Ze misbruiken hun macht. Ze komen er mee weg omdat mensen bang zijn om hun baan en huis te verliezen en omdat mensen geen tijd, moeite en geld in rechtzaken willen stoppen.

Eerst leek er niets aan de hand, leuke collega's, binnen no time allerlei promoties gemaakt. Maar bij die promotie hoort ook een hoger salaris en die kreeg ik na een paar maanden nog steeds niet uitbetaald.

Maar pas op! Als je bij Teleperformance om geld vraagt, zullen ze er alles aan doen om je te ontslaan.

En dat terwijl het loon dat ik eigenlijk had moeten krijgen al amper genoeg is om mee rond te komen!

Met andere woorden, NIET DOEN!!

Vlucht nu het nog kan!
5 de Novembro de 2019
Klantenservice medewerker (Ex-funcionário) - Lissabon
Ik heb de training gevolgd wat abnormaal saai was en je haast onmogelijk je aandacht bij kon houden , je trainingsdagen waren lang van 9 tot 18 uur . Als je niet tekent krijg je geen cent uitbetaald ook je vliegtickets niet en overuren meer dan 40 uur werden niet uitbetaald . Lees goed het contract na het zijn boefjes !
20 de Setembro de 2019
Klantenservice medewerker (Ex-funcionário) - Lissabon
Het begin lijkt allemaal erg leuk, zonder enige problemen. Na een maand wanneer je gewerkt hebt blijkt het allemaal een grote grap. Bij ASOS mocht je niet met je collegas praten omdat er mensen aan het bellen waren, op de computer mag je geen andere activiteiten doen omdat je moet blijven wachten tot er weer werk is. Na 3 uur werk is er al niks meer te doen, en moet je je maar gaan vervelen. Dagen zouden zogenaamd beginnen om 9u eindstand moest je vanaf 6 uur sochtends beginnen. Ook zijn ze heel laks met salaris, ze laten je gewoon een week wachten tot je eindelijk uitbetaald krijgt. zogenaamde fouten in het systeem. 9 van de 10 appartementen zijn zo slecht en worden nooit schoongemaakt, als er iets mis mee is moet je mazzel hebben dat ze het repareren. (eerste maand zonder licht in mijn kamer gezeten omdat ze zouden komen maar nooit kwamen).
Enige positieve is dat het in Lissabon zit, en het weer ideaal is. Het bedrijf zelf heeft niks positiefs.
Vantagens
Portugal, Lissabon
Desvantagens
Het hele bedrijf is een minpunt
Perfil Solicitado
Deseja saber mais acerca do trabalho aqui?
Faça perguntas sobre o trabalho ou as entrevistas na empresa "Teleperformance". Os funcionários atuais e os antigos poderão responder.
Avaliação geral
3,2
3,1
3,4
Cultura
Avaliações da empresa Teleperformance por local