Botão para reproduzir o vídeo do YouTube
Teleperformance
Receba atualizações semanais, vagas novas e avaliações

Avaliações de funcionários da empresa Teleperformance

Cargo
Todos
Local
Portugal310 avaliações
Encontradas 310 avaliações correspondentes à pesquisa
Ver todas as 24 693 avaliações
Cultura Corporativa
Boa empresa, bom ambiente de trabalho e muito afável
Cultura Corporativa
Un bel posto dove lavorare, Lisbona e Porto sono due bellisime citta', viene offerta anche la casa. Il lavoro non e' difficile, ne' faticoso, due giorni liberi a settimana...
Cultura Corporativa
I dont even know where to start.

The Gazlighting and trickery that this company puts the employees through is sociopathic. I saw so many of my colleagues have to turn to Psychological help after their experience here.

Its truly scary how the upper management plays with peoples lives and wellbeing.

It has a work culture of breaking people, a game of use and abuse to the point of mental breakdown.
Desvantagens
the management
Cultura Corporativa
Teleperformance Portugal, c’est beaucoup de communication sur les réseaux où l’on fait miroiter plein de belles opportunités. La réalité est : Pression hiérarchique, différence de traitement selon les personnes, fiches de paie incorrectes Gestion des planning à vomir, manque de considération,appartements rempli de moisissures, Crise sanitaire mal gérée, le tout pour un petit salaire. En bref je déconseille.
Vantagens
Multi nationalités
Desvantagens
Le reste
Classifique uma empresa recente
Partilhe a sua experiência para ajudar outras pessoas
Cultura Corporativa
Absence de professionnalisme, au bout d'un mois, les sups croient que vous êtes autonome, toujours faire de la lèche, aucune coopération de leur part pour ma vie privée, vous demande de travailler les jours off, n'ayez jamais de problème informatique sinon vous serez licencié.
Vantagens
FORMATION
Desvantagens
Quasiment tout
Cultura Corporativa
J'ai travaillé 7 mois chez TP Lisbonne. Lisbonne est une ville magnifique mais les promesses d'embauches et les slogans accrocheurs du type "Teleperformance Recognized as One of the Best Companies to Work For" sont FAUX.
*Premièrement, sachez que le billet d'avion est remboursé seulement au bout de 9 mois de travail. Idem pour les primes attractives à l'embauche, type 'bring a friend', elles sont versées en 3 fois.

*Les formations sont rémunérées moins de 100 eur par semaine.

*Les logements proposés sont pour certains très médiocres: humidité, moisissures, cafards, peintures qui s'écaillent, etc..Si vous êtes malchanceux la procédure pour être relogé est très longue et n'aboutit pas toujours.

*Une absence dans le mois entraîne l'annulation de tous les bonus et primes obtenues dans le mois.

Desvantagens
pas d'avantages natures, mauvaise organisation, mauvais management
Cultura Corporativa
Péssima empresa. Não recomendo a Ninguem.
Recursos (des)humanos, sem formação humana, não sabem lidar com pessoas.

Recursos humanos que humilham e ofendem os candidatos.

Péssima empresa.

Se prezam a sanidade mental, não vão trabalhar para essa empresa.

Cultura Corporativa
É uma boa empresa para trabalhar, da boas oportunidades aos seus trabalhadores de crescimento dentro da empresa
Vantagens
Teletrabalho
Desvantagens
Horários podem ser rotativos
Cultura Corporativa
Very relaxed work site. Interactive and engaging teams. Lots of friendly competitivity. I worked for a big project but management was always close to us either to look for our feedback or to motivate us.
Vantagens
Free food at the cafeteria, good bonuses, great offices.
Desvantagens
Very low salary for nationals.
Cultura Corporativa
No projeto em wue estava, era um trabalho intenso, mas era agradavel
Cultura Corporativa
Grande Empresa em Portugal, Lider de mercado na area de call center, excelente para trabalhar.
Cultura Corporativa
If you want to join a multicultural context within your daily life, TP is just what you need! The environment is dynamic and familiar; also, you can get a lot of opportunities within the company to grow and make a carrier!
Vantagens
Free lunches
Desvantagens
Short breaks
Cultura Corporativa
Es una empresa en la que no se tiene en cuenta a las personas que son tratadas como números y los criterios de progresión profesional son arbitrarios.
Cultura Corporativa
Adorei trabalhar na Teleperformance, sai por motivos pessoais mas gostava muito de voltar.
Cultura Corporativa
Teleperformance is a great company to start working with great group dynamics, a relaxed and very young environment, full of activities to reinforce team building.

I really enjoyed working at teleperformance, my serious critic needs more organization and offer better salaries.
Cultura Corporativa
Wat een vreselijk bedrijf is Teleperformance!

Ze schenden mensenrechten, ze komen zonder reden en zonder aankondiging je huis binnen en doorzoeken je spullen, je kasten, je lades, je kleren.

Ze zetten tijdens de COVID-19 mensen met slechts 24 uur notice op straat.

Ze misbruiken hun macht. Ze komen er mee weg omdat mensen bang zijn om hun baan en huis te verliezen en omdat mensen geen tijd, moeite en geld in rechtzaken willen stoppen.

Eerst leek er niets aan de hand, leuke collega's, binnen no time allerlei promoties gemaakt. Maar bij die promotie hoort ook een hoger salaris en die kreeg ik na een paar maanden nog steeds niet uitbetaald.

Maar pas op! Als je bij Teleperformance om geld vraagt, zullen ze er alles aan doen om je te ontslaan.

En dat terwijl het loon dat ik eigenlijk had moeten krijgen al amper genoeg is om mee rond te komen!

Met andere woorden, NIET DOEN!!

Vlucht nu het nog kan!
Cultura Corporativa
Da ich sehr gut Menschen klar komme war es für mich ziemlich einfach, es gab aber auch mehrere Leute die es nicht geschafft haben 9 Stunden pro Tag am Büro zu sitzen.
Cultura Corporativa
Leuk in het buitenland te werken geen leuk bedrijf
Cultura Corporativa
All in all I am very grateful of working for company as Teleperformance.
I was able to grow as a professional and most importantly I learnt the true meaning of hard work.
Vantagens
Team work, fast learning
Desvantagens
Long hours and weak schedule distribution
Cultura Corporativa
No empathy if you’re mentally unwell
No “careing for employees

Supervisor only talks to you when he needs something

You have to pay €50 if you forget your Key and can’t go inside your appt

No health insurance

No benefits/compensation

No so called extra activities that your recruiter tells you so exitingly about

Lessons for language: Nah

In short, tp is not at all what it promotes themselves to be. I suddenly got fired during the corona virus so there are no plane’s going to my country
Cultura Corporativa
Teleperformance es una empresa que me ayudo mucho como profesional y avanzar en otras empresas, profesional y con buen trato a sus trabajadores. Lo mejor sin duda que me llevo de la empresa fue el gran ambiente y el compañerismo.